פגישת יעוץ – על מה ולמה?

למה בכלל צריך פגישת יעוץ?

אנחנו מאמינים שכל תהליך של תכנון, ליווי או הקמת גינה, מכל סוג (חצר, שטח חקלאי, מרפסת או גג) חייב להתחיל תמיד בפגישת יעוץ בשטח האמור.

זאת על מנת להכיר את תנאי הגינה, הצרכים והרצונות של הלקוח ולהבין איך הם פוגשים אחד את השני ואת התקציב הנתון לפרויקט. 

ביקור והיכרות מעמיקה של השטח המיועד לגינה מאפשר לנו להבין את מכלול התנאים הרלבנטיים להקמת הגינה, לרבות סוג הקרקע, כיווני שמש וצל, אזור האקלים, גישה לשטח, החומרים הקיימים בשטח ועוד.

כל הנתונים האלה חייבים להילקח בחשבון כדי שנוכל להעניק יעוץ מקצועי והמלצות לטיפוח ופיתוח השטח ועל מנת שנוכל להבין יחד אתכם אילו מהשירותים שלנו הכי מדויקים לצרכים ולתקציב שלכם.

אנו מאמינים שגינת ירק אקולוגית אמיתית תעניק לכם ותלווה אתכם לשנים רבות. הקמה נכונה של הגינה, כזו שלוקחת בחשבון את כל האלמנטים שיש להתחשב בהם אל מול הרצון של הלקוח/ה, תיתן לבעליה את התוצאות המיטביות.

עותק של שפע אסטתי פגישת יעוץ - על מה ולמה?

אבל למה שלא נעשה את זה בשיחת טלפון?

לקוחות חדשים שיוצרים אתנו קשר לפעמים מתפלאים על כך שאנחנו מסרבים לזרוק בטלפון הצעת מחיר מדויקת או לשלוף מהשרוול תכנית להקמת גינה.

אנו עושים זאת מתוך כבוד לזמן ולכסף של הלקוחות שלנו. בניגוד לבעלי מקצוע שנוקבים בהצעת מחיר בטלפון ואז מבקשים כפול עם ההגעה לשטח, אצלנו אין הפתעות! מובטח לכם שהצעת המחיר שתקבלו בתום פגישת היעוץ כבר לוקחת בחשבון את כל הנתונים.

ניסיון של מעל עשור בתחום לימד אותנו שאין שתי גינות זהות מבחינת תנאי שטח, ואין שני לקוחות בעלי רצונות וצרכים זהים. בנוסף, במקרים רבים הצלחנו לעניין את הלקוח/ה שלנו ברעיונות וכיוונים שכלל לא עלו על דעתו/ה לפני המפגש אתנו.

פגישת היעוץ מאפשרת היכרות בלתי אמצעית עם הלקוח/ה, שמסייעת לנו להתאים טוב יותר את הצמחייה לגינה ולאנשים שהגינה אמורה לשרת. בני כמה הם? האם הם מעוניינים לטפל בגינה בכוחות עצמם או בעזרת גנן? האם יש בבית חיות מחמד? איזה ירקות, פירות ותבלינים הם מעדיפים לאכול? שאלות אלה, ורבות נוספות, נלקחות בחשבון לפני שאנחנו ניגשים לתכנן גינה ולתת הצעת מחיר.

יעוץ פגישת יעוץ - על מה ולמה?

לאור כל זה, אין לנו ספק שהקדשת הזמן לקיומה של פגישת יעוץ תחסוך בעתיד זמן ומשאבים, ותעזור להשגת התוצאות האופטימליות.

אז איך זה עובד?

אחרי פגישת היעוץ אפשר לעבור לאחד משלושת השלבים הבאים – תכנון הגינה, ההקמה או תהליך ליווי.

לא בכל המקרים הלקוח/ה בוחר/ת להתקדם לאחד משלושת השלבים הנוספים. פגישת היעוץ היא מוצר בפני עצמו, ויש לקוחות שמסתפקים בידע הרב והעצות המעשיות שאנו נותנים במסגרתה כדי להקים גינה בכוחות עצמם. 

חלקם יקחו בנוסף גם שירות של תכנון כדי להתקדם להקמה עצמאית באופן מדוייק יותר. חלק מהלקוחות  מעוניינים, בתהליך של ליווי מתמשך לאורך השנה במהלכו ילמדו להקים ולטפל בגינה בעצמם

שימו לב! עלות פגישת היעוץ יורדת מעלות הקמה הגינה, במידה שהחלטתם להתקדם להקמה.

את הקמת הגינה אנו מבצעים בעונות המעבר – בחודשי הסתיו והאביב. לכן הזמן האידיאלי להזמין אותנו לפגישת יעוץ הוא שיא החורף ושיא הקיץ, כדי שנגיע לעונת המעבר כאשר הייעוץ והתכנון כבר מאחורינו. כך נוכל להקים לכם גינת מאכל אקולוגית ואסתטית מדויקת עבורכם שתשמח את לבכם, וברגע הכי מדוייק בעונה.

מוזמנים ליצור אתנו קשר ולתאם פגישת יעוץ.

פגישת יעוץ

רוצים לראות דוגמאות לגינות אקולוגיות? כנסו לתיק העבודות שלנו

רוצים גינה מזינה משלכם? דברו איתנו

מאחלים הצלחה והרבה סבלנות!

אולי יעניין אותך גם...

גינה מזינה סדנא

לא רוצים לפספס?

הירשמו לניוזלטר שלנו

כתבות עומק, סדנאות חדשות, דיווחים מהשטח והפתעות נוספות